Երաժշտությունը և թատրոնը հնագույն ժամանակներից ի վեր սերտորեն փոխկապակցված են միմյանց հետ, օրինակ՝ աթենքյան ողբերգությունը պարային դրամա էր, որ բեմադրվում էր երգչախմբի կատարմամբ (ներկայացման մեջ հնչում էր ավլոս երաժշտական գործիքը, որը նման է ժամանակակից կլարնետին)։ Արդի երաժշտական թատրոնը ներառում է իր մեջ երաժշտություն, երկխոսություն և պար։ Այն առաջացել է 19-րդ դարի վերջերին և 20-րդ դարի սկզբներին հայտնի ժանրերից՝ կոմիկական օպերայից (հատկապես Ջիլբերտ և Սալիվան), վարիետեից (թատրոն,որի խաղացանկը բաղկացած է թատերական, երաժշտական և կրկեսային ժանրերի ներկայացումներից), վոդևիլներից, մյուզիք հոլից։ Էդվարդյան երաժշտական կատակերգություններից, 20-րդ դարի մյուզիքլներից և 1920-30-ական թվականների կատակերգություններից հետո մյուզիքլները ձեռք բերեցին ավելի դրամատիկ ուղղվածություն։
•Երաժշտական ճաշակ, լսողություն, հարմոնիա
- Վոկալ, խմբերգություն
- Երևակայության զարգացում
• Թատրոնի մշակույթի ձևավորում, հանդիսատեսի դաստիարակում
• Բարդույթներից ազատագրում
• Գեղեցիկ, անսխալ, խմբային խոսքի մշակում
• Գեղարվեստական մտածողության ձևավորում և զարգացում - Մթնոլորտ, խաղ
• Մթնոլորտը կապող միջոց դերասանի և հանդիսականի համար
• Որոշակի երանգավորումով երաժշտական, ռիթմիկ գործողություններ - Ոճ
• Այլընտրանքի ազատություն
• Իմպրովիզացիա
• Իմպրովիզացիան որպես փորձեր վարելու եղանակ
• «Եսը որպես իմպրովիզատոր»
• Ստեղծագործական անհատականություն
• «Եսը» իմպրովիզատոր
• Ժեստ
Անդրադառնալով արդի բեմական արվեստի միտումներին՝ նկատում ենք, որ նվազում է խոսքի՝ որպես գեղարվեստական հաղորդակցության միջոցի դերը: Թվում է՝ ասված են բոլոր խոսքերը, ավելին՝ անվստահություն է հայտարարված տեքստի հանդեպ: Խոսքն աստիճանաբար դառնում է անհարկի, և գերիշխանությունը տրվում է արտալեզվական միջոցներին (ժեստ, դիմախաղ, շարժում, կեցվածք, երգ և այլն): Բեմական որոնումների նպատակը «մարմնի վերադարձն» է:
Թատրոնը որպես սինթետիկ արվեստ ներառում է տարբեր շերտեր՝ ժանրեր, այդ թվում՝ երգ-երաժշտությունը:
Որպես նախագիծ ընտրելով երգչախմբային թատրոնը, այստեղ կզուգորդենք մի քանի ինքնուրույն թատերական ուղղություններ, ընդհուպ հին հունական թատրոնի երգչախմբի ՝օրքեստրայի/պատմիչի/ ֆենոմենը, ինչպես նաև Բ. Բրեխտի էպիկական թատրոնի տեսությունը՝ օտարացման էֆֆեկտով:
Թատրոնի բովանդակությունը կթելադրի կրթահամալիրի օրացույցը՝ծեսերը:
Նկարագրություն՝
Ծիսական, երաժշտական հատվածը կառուցելիս երգչախումբը բաժանվում է կամ երկու խմբի, կամ հանդես է գալիս որպես և դերակատար և երգչախումբ/օրքեստրա/:
Բրեխտյան էպիկական թատրոնի տեսության համաձայն, ըստ օտարացման էֆֆեկտի թատերական հատվածը ընդմիջվում է տեսարանի մեկնաբանությամբ:
Ըստ Բրեխտի /ցուցադրման թատրոն/
- Պատմում է
- Հանդիսատեսին դնում է զննողի
- դերում,արթնացնում է նրա ակտիվությունը
- Ներգրավում է հանդիսատեսին բեմական
- գործողության մեջ և սպառում նրա
- ակտիվությունը
- Նրան ստիպում է վճիռներ կայացնել
- Նրան գիտելիք է տալիս
- Հանդիսատեսը գործողության ականատեսն է
- Գործում է փաստարկներով
- Տպավորությունը վերածվում է գիտելիքի
- Հանդիսատեսն առջևում է,նա ուսումնասիրում է
- Մարդը հարցուփորձի առարկա է
- Մոլի հետաքրքրություն դեպի ընթացքը
- Մոնտաժ,ոլորապտույտ զարգացում
- Աշխարհն այնպիսին,ինչպիսին որ դառնում է
- Մարդը հարցուփորձի առարկա է Մարդը հայտնի է
Մարդ,որը փոխակերպում ու փոխակերպվում է - Հարկադրումներ մարդուն
- Մարդու բարոյական պարտականությունը
- Նրա դրդապատճառները
- Նրա ներքին մղումները
- Սոցիալական էակն է բնորոշում միտքը
Արդյունքում տարբեր ծիսական գործողություններ թատերականացված կդառնան պատրաստի ուսումնական նյութեր:
- Համերգներ, ստուգատեսներ
- Տեսադասեր
- ՁայնագրություննեՐ
Նախագծի համակարգող՝ Մարինե Մկրտչյան
Уведомление: Նախագիծ. «Երգչախումբը՝ երաժշտական ունակությունների զարգացման միջավայր» | «Սեբաստացիներ» մանկական երգչախումբ