Շարժումը

Պարն ունի հոգեթերապևտիկ նշանակություն: Այն մղումները որոնք արթնանում են պարի ժամանակ հիմնականում անգիտակցական են, դրանք ճնշված են և չեն դրսևորվում առորյա կյանքում հասարակական նորմերի ազդեցությամբ: Պարը ոչ վերբալ հաղորդակցման միջոց է: Ռիթմիկ շարժումների միջոցով սովորողը զգում է, ընկալում է իր մարմինը , սկսում է հասկանալ մարմնի լեզուն:

Պարի ընթացքում սովորողի «ես»-ը դառնում է իմպրովիզատոր, գործում է երևակայական կենտրոնը, երևակայական մարմինը, պլաստիկան, երբ ասելիքդ արտահայտվում է մարմնի լեզվով՝ կազմավորվող, ճառագող, սահուն շարժումներով: Աշխատանքի գլխավոր տարրերից մեկը մկաններն ազատելու ընթացքն էր: Այսօրվա  առաջին դասը ուղղված էր սեփական մարմինը և նրա հնարավորությունները ճանաչելուն: Պլաստիկ, հարմոնիկ, անսպասելի շարժումները և վարժությունները միայն ավելի ոգևորում էին սովորողներին: Սա  պլատիկայի այն տեսակն  է, ինչ մենք պարբերաբար փորձում էին անել մեր «Պատից այն կողմ», «Մաքրություն, տանջանք և հասունություն», «Շշնջացող ավերակներ» ներկայացումներում :

 

Это слайд-шоу требует JavaScript.

ծ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s