Բռնության փոխարեն սեր

The boy being bullied by violence Stock Vector - 68291135

Նպատակը՝​

Հանդես գալ որպես կապող օղակ, մշակել ռազմավարություն​ ուղղված սովորողների/երեխաների/ կյանքում բռնության բացառմանը, ցուցաբերել մանկավարժահոգեբանական աջակցություն սովորողներին, ծնողներին նմանօրինակ իրավիճակներում երևույթին կիրթ արձագանքելուն, գործելուն: Երբ տիրապետում ենք բռնության մասին տեղեկատվությանը, կարող ենք ծրագրել և մշակել համապատասխան միջոցներ և մարտավարություն, որոնք կօգնեն վերջ դնել երևույթին:  Բռնությունն ու դրա անտեսումն ազդում են երեխայի առողջության վրա և՛ այդ  պահին, և հետագայում: Անտեսումը, ֆիզիկական բռնությունը երեխային ապագայում`արդեն մեծ տարիքում, կարող են բերել հոգեկան և ֆիզիկական առողջության խնդիրների:

Առաջարկվող քայլեր՝

Իմացումի հրճվանք ծրագրի շրջանակում սաներին տալ իրավիճակային անհրաժեշտ առաջադրանքներ՝

  •  խաղ-խնդիրներ
  • Խաղ-էտյուդներ
  • Նկարչական էտյուդներ
  • Զրույցներ, երկխոսություններ
  • Լուսանկարչական կոմպոզիցիաներ
  • Խաղարկային դատարան
  • Համապատասխան ֆիլմերի, մուլտֆիլմերի դիտում, ստեղծում
  • Ընթերցանություն, առակների/այդ թվում աստվածաշնչյան/
  • Հանդիպում, զրույց, խաղեր ծնողների հետ:
  • Իրավիճակային, հաշտության քննարկումներ։
  1. Ո՞վ եմ ես
  2. Ո՞վ է իմ ընկերը/դասընկերը/: 
  3. Ի՞նչ է ընկերությունը:
  4. Ի՞նչ է հոգատարությունը:
  5. Ի՞նչ է սերը:
  6. Ի՞նչ է հարգանքը:
  7. Ի՞նչ է օգնությունը:
  8. Ի՞նչ է բռնությունը:
  9. Ի՞նչ է կոնֆլիկտը:
  10. Ի՞նչ է փոխզիջումը:
  11. Ի՞նչ է համագործակցությունը:
  12. Ի՞նչ է մրցակցությունը:
  13. Ի՞նչ է խուսափումը:
  14. Ի՞նչ է նշանակում ներել:
  15. Ի՞նչ է հարմարվողականությունը:
  16. Ի՞նչ է պատասխանատվությունը:
  17. Ի՞նչ է իրավունքը:
  18. Ծանոթացում կրթհամալիրի  Ներքին կարգապահական կանոններին:
  19. Ծանոթացում  Երեխայի իրավունքների մասին ՀՀ օրենքին : 

Իրավիճակային օրինակներ՝ 

  1. Ի՞նչ պետք է անել, եթե ընկերդ վատ է զգում:
  • Շարունակել քո գործով զբաղվել:
  • Հարցնել՝ ինչով կարող ես օգնել:
  • Ձևացնել՝ իբրև չես նկատել, որ վատ է:

Ընդմիջման ընթացքում խոհանոց շտապելիս ի՞նչ պետք է անել:

  • Դասընկերներին հրմշտելով առաջինը դուրս գալ դասարանից:
  • Ուսուցչի հրահանգը չլսել և վազքով դուրս գալ դասարանից:
  • Լսել ուսուցչի հրահանգը, աշխատանքային գործիքները, աթոռը ուղղել և խաղաղ, ընկերոջ ձեռքը բռնած դուրս գալ դասարանից:

Ի՞նչ պետք է անել, որ  ուսուցիչդ, դասընկերդ զգա, որ դու հարգալից ես իր հանդեպ:

  • Ցուցաբերել սիրո, հոգատարության, ուշադրության, խնամքի, օգնության ձևեր:
  • Արհամարհանք, ծաղրանք, զայրույթի առաջացում:
  • Աղմկել, հարվածել, չլսել ուսուցչին, դասընկերոջը:

Երկարացված օրվա ընդմիջման, հանգստի ընթացքում, երբ խաղում եք ընկերներով,  խաղընկերոջդ հաղթանակի դեպքում ի՞նչ պետք է անես:

  • Զայրանալ և հարվածել ընկերոջը, կոտրել նրա գործիքը, որ էլ չհաղթի:
  • Գրկել ընկերոջը, շնորհավորել և խնդրել նրան, որ քեզ օգնի:
  • Մյուս ընկերներին ասել, որ այլևս նրա հետ չխաղան:

 

Համապատասխան մուլտֆիլմեր՝

 

 

 

 

Արդյունքները կամփոփվեն ցուցահանդեսի, ֆիլմերի, լուսանկարների, TV 7 և ռադիոնյութերի տեսքով:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s