Խնամքի մանկավարժություն. Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ

Դիպլոմային աշխատանք

Պարտիզապուրակային շինարարություն

Ղեկավորելով Կրտսեր դպրոցի ուսումնական ծրագիրը` անմիջական անհրաժեշտություն համարեցի ամբողջացնել կրթությունս, գիտելիքներս պարտիզապուրակային մասով: Ինչո՞ւ անհրաժեշտ համարեցի: Քանի որ հեղինակային մանկավարժության հիմքում բացառիկ, առանցքային դեր ունի միջավայրային կրթությունն իր ազդակներով:
Ազատ, ինքնուրույն, անկաշկանդ անհատականություն ձևավորելու համար անհրաժեշտ է բաց, ներառական, բնական Պիտերպենյան արգելոցային միջավայր:

Պուրակ-կածան-արահետ-բարձունք-արգելոցները պետք է դառնային և ամբողջացնեին ուսումնական գործունեությունների, նախագծերի կամզակերպման հարթակները և, երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ,  առաջնորդեց դեպի այդ երազ-իրականությունը:

Աշխատանքների սկիզբը դրվեց Սովետական Միությունից ժառանգած հենապատերի ոչնչացմամբ, ցանկապատ-դարպասների հեռացմամբ:

 

Հենապատերին և ցանկապատերին փոխարինելու եկան կանաչ լանջերն ու բլուրները: Տևական ընթացք պահանջվեց, որ  «Մահացու հենապատերը»  լքեին և անվտանգ, ներառական միջավայրը դառնար սովորողին,  բնակչին առավել հարմար: Ցանկապատերի, հենապատերի հեռացման արդյունքում ծնվեցին նոր ճեմուղիներ, հեծանվաուղիներ, թեքահարթակներ, որոնք արևելք, արևմուտք, հյուսիս, հարավ կողմերը կապեցին իրար և կրթական պարտեզին:  Նախկինում անանցանելի այդ հատվածը հիմա  առավելագույնս հարմար է հետիոտնի, հեծանվորդի, սայլակավոր մարդու համար: Մինչ լանջերը կծածկվեին կանաչ շերտով,  Հյուսիսային դպրոցի ոռոգման ցանցը  նորոգվեց, ամբողջացավ, որը մինչ այդ կիսատ էր կամ էլ սնվում էր միայն մի գծից: Բացի ոռոգման ցանցի ամբողջացումից, գործուն անդրադարձ եղավ ջրհորդաններին: Դրանք նորացվեցին և տեղադրվեցին այնպես, որ անձրևաջրերը նույնպես ուղղվեին դեպի լանջեր:

 

 

 

 

Это слайд-шоу требует JavaScript.

 

Կանաչապատումից հետո աշխատանքներ սկսվեցին ներքին և հարակից  պուրակների, մարգագետինների ստեղծման ուղղությամբ: «Ստեղծում ենք միայն քանդելով» կարգախոսով առաջնոդվելով` քանդեցինք Գեղարվեստի դպրոցի էստրադա-լողավազանը, նրան գրկած հենապատերով;  Լողավազանին առաջիկայում կփոխարինի լճակը, իսկ հենապատերի փոխարեն կրկին խոյացան կանաչ լանջերը: Հարավային, հյուսիսային, արևելյան, արևմտյան հարթակները բարեկարգվեցին, շինաղբի հիմքից ազատվեցին,  մշակվեցին կարմիր ավազով և սևահողով, և վերջում արդեն հրավիրյալ մասագետի հետ  դրանք ցանեցինք:

 

 

 

 

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Դպրոցին հարակից պուրակը, որը վերածվել էր աղբանոցի, անցավ մեր խնամքին  և սովորող-դասավանդողով այն խնամեցինք և զարդարեցինք դեկորատիվ ծառերով: Դպրոցի շենքի շուրջը տնկեցինք գլիցինիայի և կամպսիսի թփեր, որոնք բոլորն անխտիր կանաչեցին:  Դպրոցը նաև ունեցավ իր յասամանների պուրակը: Տարբեր տեսակի ՝բազմագույն յասամանները ապրիլ 24-ին գտան իրենց նոր հարթակը:

Դպրոցի հեծանվաուղիները ստեղծվում են ոսկե ավազով: Նախ դրանք ազատվում են նախկին գրունտային շերտից, ապա հարթեցվում, ծածկվում ավազե շերտով, այնուհետև գլդանը, անցնելով ստեղծված շերտի վրայով, այն ամրացնում է և հարթեցնում: Հեծանվաուղիների, կանաչի ստեղծման, ամբողջացման աշխատանքները դեռ չեն ավարտվել. դրանք անընդհատ են, քանի որ առանցքում խնամքի, բարեխղճության մանկավարժությունն է:

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s